wtorek, 26 listopada 2013

002.

Hejka, miałam teraz napisać "Hejka, jak u Was?", ale nie napiszę, bo bądźmy szczerzy - chuj mnie to obchodzi. Poza tym, i tak nikt nie czyta tego bloga, nieważne.
W poniedziałek zaczął padać śnieg. Mimo, że oglądałam prognozę pogody, strasznie się zdziwiłam, kiedy rano wyszłam na zewnątrz i wszystko było białe (nie mam w domu okien). Na szczęście temperatura nie spadła poniżej zera i wszystko ładnie stopniało. Dzisiaj było jeszcze gorzej, prawie cały dzień prószył śnieg, aż się boję, co będzie jutro. A pomyśleć, że dopiero skończyły się wakacje.
W szkole jest nawet nieźle, może nawet nie będę mieć żadnej 2 na semestr. Na jutro muszę się nauczyć kilku dat na historię i to chyba tyle. Lubię środy, są w miarę luźne lekcje.
Nie mam w sumie o czym pisać, miałam dać jakieś DIY, ale zawsze zapominam, żeby kupić wybielacz. Może w weekend coś zrobię.



1 komentarz:

  1. tez sie zdziwiłam, ale to pada i topnieje, a fu ;c
    pozdro biczes, http://forever-xx-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. :)